Bajshistorien.

Denna historia är för sjuk för att vara sann. Men jag lovar den är 100%ig sann.

Ni vet känslan att skita på skolan, som man helst vill undvika? Man försöker hålla ut tills skolan är slut sen får man skita ifred därhemma.

Men denna gången gick det verkligen inte, jag bara måste skita så jag smet undan när alla gick på rasten.
I toan så tyckte jag att det var obehagligt att trycka min varma rumpa på den kalla toasitsen som alla andra har använt så jag drog ner byxorna, fast inte riktigt ned utan vid knät typ och sket halvståendes. Som ni tjejer gör.

Och så sket jag och det var riktigt härligt, jag torkade och tog upp byxorna och gick nöjt till klassrummet där inga var, så jag började jobba tidigare än resten i klassen. Men så kom andra så jag bytte plats och fortsatte jobba.

Plötsligt hördes det en smäll, tjejen som satte sig på min förra stol hoppade visst upp ur stolen med en äcklad min och tecknade "VAD ÄR DET DÄR BRUNA SAKEN!?".

HELVETE tänkte jag, stolen är ju för fan nästan nedbajsad! Alltså råkade jag få med lite av min bajs på mina byxor när jag hukade mig när jag bajsade.

Så jag ljög och sa att jag är nedkletad av stolen också. När det var jag som orsakade allting. Men hursomhelst så kom läraren och frågade vad som hände och såg den bruna sörjan vid stolen.

Vad läraren gör nu? Jo, hon tog upp bajsen i handen och luktade på sörjan. "Ingen fara, det är bara målarfärg".

Sen tvättades allt av och vi fortsatte jobba som vanligt.

Det är första gången jag berättar det här. Om du känner dig träffad som tjejen i berättelsen så ber jag om ursäkt.

Bör tilläggas att det var runt 6-7 år sen.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

ärade kungen

2009-01-05 @ 22:56:37
URL: http://druzman.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYFAAAEEN!!

DU ÄRDÖDENS!

2009-01-05 @ 22:57:22
Postat av: Dave

SJUUUUUUKT, där ser du sluta vara en fjolla och sitt hela vägen ner förfan! :D



Bästa inlägget.

2009-01-05 @ 22:57:31
Postat av: Akious

HAHAHAHAH undrar vem skulle den tjejen;) klart ngn av de fyra tjejerna typ mathilde veronica tina eller julia;)

2009-01-05 @ 23:20:27
Postat av: Hanna

Bli länkad i en vecka på vår blogg!

Reglerna är enkla: komentera ett eller flera inlägg, då är du med i lottdragningen som görs varje söndag. Blir du dragen blir du en av de tre som blir länkade i vår blogg i en vecka!



Chansen att vinna blir större ju mer du komenterar!

/Linnea och Hanna



Här kan du klicka för att komma till bloggen: http://oskyldiga.blogg.se

2009-01-05 @ 23:29:00
URL: http://oskyldiga.blogg.se/
Postat av: isabelle

Haha :p

2009-01-05 @ 23:29:46
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: mändy

haha du är för söt alltså

2009-01-06 @ 00:26:40
URL: http://mandadahlgren.blogg.se/
Postat av: jossan

är den verkl sann? omöligt för att vara sann men du var en bajsunge så borde jag förstå att de kan hända :D

2009-01-06 @ 01:27:45
URL: http://enkeliii.blogg.se/
Postat av: alex

hahah det måste ha varit en traumatisk upplevelse för dig då, undrar om läraren verkligen trodde på fullt allvar att det bara var målarfärg? :S

2009-01-06 @ 01:56:03
Postat av: Thulin

skön! XD

2009-01-06 @ 02:18:52
Postat av: Franky

<3!

2009-01-06 @ 09:26:13
Postat av: sandra

åh herregud. usch vad äckligt! ha ha. intresseklubben antecknar dock ;)



läraren måste verkligen ha något problem med sitt luktsinne... det bådar verkligen inte gott...

2009-01-06 @ 12:59:53
Postat av: åsa

alltså....det var som fan :D

att läraren inte kände av lukten och du är så.. klumpig! haha

2009-01-06 @ 13:35:36
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHA

2009-01-07 @ 03:32:13
Postat av: Dave

Men hallå... förstår ni inte att läraren ljög för att inte skapa konsekvenser? Verkligen klokt gjort av honom/henne förresten.

2009-01-10 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0