Svar

Postat av: Druzman
varför kommenterar jag först?


orka.

Postat av: Gus
Kommer du ihåg hur många stora potter jag har vunnit mot dig?


Vill minnas att jag vunnit mer av dig än vad du vunnit av mig. Slyna.

Postat av: Bella
vad brukar du göra när du har PRECIS vaknat, innan du ens rör golvet. berätta exakt! för varje sekund.


Vakna och sen klura ut hur mycket klockan är. Ska jag ta fjärrkontrollen en meter från mig och sen kolla klockan på tv? Nej jag vaknar istället och kollar klockan på datorn.

Postat av: robban
när sex sist?


Hmm, har inte haft sex sen vårt lilla samlag förra veckan.

Postat av: litto
görs midsommar? ska du ha matte B i hösten? :D


Ska nog vara hemma med familjen. Svenska traditioner intresserar mig inte. Ja det verkar som det blir matte B med Hans Svärd. lol.

Postat av: ali attar
när du tänker sluta pkr?


Varför?

Postat av: McN
Välj en!
*Poker eller brudar?
Brudar.
*Pengar eller kärlek?
Kärlek.
*Vad skulle du välja om du är full och naken utan kalsong på järntorget i 2 dagar ELLER äter 150.000 kr lappar sedan bajsar på fågelbo?
Springa naken såklart.
*Gillar du på mina frågor?
Mycket =)

Postat av: perho
Din bloggidol druzman eller forzalitto?


Nej fyfan, föredrar dohman.blogg.se eller nabbetebibel.blogg.se, där snackar vi om konkurrens.

Postat av: abbe
 mamma eller pappa?


Båda.

Postat av: David Öhman
Kommer du att gifta dig med Kenza?


Nä men Katty Cassidy däremot. mmmmm....

Postat av: Akious
Är du celibat?:D


Nä, funderar på att komma ut ut garderoben.

Postat av: jossan
har du några sex fantasier? berätta i så fall! :) vem är din drömtjej eg?


Jag har massor fantasier, fråga Robban, han vet. Katie Cassidy utan tvekan.

Postat av: åsa
 super kebabpizza eller korv stroganoff?


Jag trodde aldrig jag skulle få en så svår fråga. Fyfan. jag väljer stroganoff om jag själv tillagar den, annars blir det Super Kebab Pizza från Edessa.

Postat av: John
Vem är den bästa fotbollsspelaren genom tiderna?
Tråkigt svar men, Maradona.
 Vem är den bästa komikern genom tiderna?
David Chapelle, Sacha Baron Cohen
Vem är den bästa filmskådisen genom tiderna?
John Cleese som Basil Fawlty. Annars blir det Ben Stiller eller Adam Sandler.

Kommentarer
Postat av: Akious

Katie Cassidy <3

2009-06-19 @ 13:26:13
URL: http://akan.blogg.se/
Postat av: David Öhman

In your faces, Seb och Fitto! HAHAHA

2009-06-19 @ 22:12:45
URL: http://dohman.blogg.se/
Postat av: Älvan

men nälla du, Johan Glans är hundra ggr roligare!

2009-06-23 @ 16:38:25
Postat av: Mathilde

Håller med det där om nabbetebibel.blogg.se och dohman.blogg.se. Sjukt bra bloggar bägge två, skönt att det finns såna personer.

2009-06-24 @ 23:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0