Glenn.



Glenn tippade´, 50 kr insats och kunde vinna runt 800 någonting. Alla matcherna var klara ocxh rätta men ett lag fattades. Stjärnlaget Lyon. De ledde med 1-0 men motståndarlaget kvitterade och det skulle innebära att Glenn aldrig får se sina 800 kr.

Glenn valde att uttrycka sin ilska igenom att "SKICKA ETT MORDHOT BREV". Ett mordhotsbrev.

Jag blev chockad över hur snäll Glenn var. Jag skulle ha skrivit någonting i stilen med att döda tränaren till Lyon med hans fula dotter som åskådare.

Är det Glenn som är snäll eller är det jag som borde söka hjälp med min ilska?


Kommentarer
Postat av: Jojjo

haha du borde söka hjälp :p

2008-12-07 @ 10:14:36
Postat av: Söt tjejen

Glenn är för snäll :/

2008-12-07 @ 13:55:13
URL: http://love.blogg.se/
Postat av: sandra

du vet vad du borde göra ;)

2008-12-09 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0