Svar

Vad tycker du om monkeys? /Ebru
Söta.

Vem är jag? /Emy
En tjej född den 22 februari 1988, bor i Björnäs 435 i Östhammar men pluggar i Örebro med en lägenhet i Baronbacken.
Huset i Östhammar delar du med Björn, Solveig, Jörgen, Linda, och dig själv. Typ.


Vad tycker du om mig? Görs efter student? / Laith.
När du för första gången kom till Manillaskolan så såg du en gullig irakier men jag var ovan och se en irakier utan ak47.
Men hursomhelst så blev det hela ett helvete till sist, du kunde fan inte hålla dig stilla.
Men nu är du mycket lugnare och jag ser fram emot o jobba med dig inom elevrådet ;)

Berätta vem Ulf är. /Melodie
Vet inte riktigt vem men han tycker tydligen om att skryta om sin bil med sin AC osv.

När kommer du spela innebandy igen? /Jojjo
Nja vet inte riktigt, kanske nästa säsong eller någonting. Men ska lira SM med Virtus iaf.

Tycker du själv att du ÄR komedi? Varför bytte du aldrig linje som du skulle? Trivs du bra i lyan? /Syrran
Hmm, jo kanske men mest spontant. Sitter liksom inte hemma och filar på mina skämt. Jag vet inte faktiskt, suck. Ja jag trivs bra i lägenheten fast det är rena soptippen där. Men var inte orolig.

När slut pokerkärriar? /Ivan Patron
När du slutar spela Football Manager som du nu har spelat i 5 år typ. Fy fan.

Vad tycker du om ekaterina lobaznyuk? /rys

Hon är en fantastiskt duktig gymnast. Synd att hon lagt av nu.

1. Hur många julklappar blir det för dig att köpa iår?
2. En sak du omöjligt kan klara dig utan?
3. Tre saker till öde ö?
4. Hund eller katt?
5. Vem är din favoritskådespelare samt skådespelerska?
6. Vilken år tycker du att du är som snyggast?
                               /Julia

1. Inte så många.
2. Datorn.
3. Bear Grylls. Bara han räcker för mig.
4. Hund.
5. Massor. Adam Sandler, Ben Stiller osv. Ingen skådespelerska tyvärr =)
6. Haha lol fråga ;) Vet inte.

Finns det någon tjej som du gillar just nu? 
Nja men det finns massor som jag bara vill mumsa ;)

 


Kommentarer
Postat av: malinö

fuskare!! info om emy alltså ;)

2008-12-23 @ 19:30:23
Postat av: mathilde

massor som du bara vill mumsa, fyfan såå rätt follin såå rätt!! här sitter en stolt mathilde.

2008-12-23 @ 19:55:57
Postat av: axxi

äsch, hann ej (snarare glömde)* att ställa någon fråga t dig..

2008-12-23 @ 20:04:24
Postat av: Akious

Intressant.

2008-12-23 @ 20:54:16
Postat av: Emy

hahaha väldigt, väldigt bra svar det ;)

2008-12-23 @ 21:32:03
Postat av: Gus

du <3 virtus :)

2008-12-24 @ 02:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0