3. Dachrii

3. Dachrii
4. Pussgurkorna
5. The Turkish Mafia
6. Just Do It
7. Sweden
8. Töntarna!
9. The Cows
10. Västanviks Folkhögskola


Laguppställning:

1. Daniel Ekman
2. Gesly Belcher
3. Romel Belcher
4. Ali Attar
5. Jacob Masso
6. Elin Pernstam
7. Sandra Malmlund

Med Herr Ekman i målet blir varje match mot laget riktigt tufft. Ali med sin skicklighet i futsal blir farligt, han kommer att ösa in mål om han spelar med Jacob som är också farlig spelmässigt sett och man måste se upp med hans nickmål. Eller så blir Gesly målvakt. Ingen vet. Romel är bra på futsal men kan vara lite för snabb och slarva til det men är det hans dag under nattcupen blir det problematiskt för oss andra.
Men enligt dem så har de bestämt sig för att passa hela tiden till tjejerna i laget så de gör mål hela tiden. Som sportjournalist jag är så frågade jag Ekman, han sa att killarna kommer att göra mål i sista minuten om det behövs. Men kommer de altid att sätta varje skott de skjuter? Nej precis, därför kan de förlora en match lätt. Men jag misstänker starkt att de kommer att ändra sin taktik, därför placerar jag dem på denna rank.

Kommentarer
Postat av: ali

(K)

2008-11-07 @ 17:43:33
Postat av: sandra

;)

2008-11-09 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0