4. Pussgurkorna

4. Pussgurkorna
5. The Turkish Mafia
6. Just Do It
7. Sweden
8. Töntarna!
9. The Cows
10. Västanviks Folkhögskola

Laguppställning:

Emelie Bronner
Sebastian Capdevila
Phillip Sjöberg
Johan Streijffert
Petur Jonsson
Ivan Patron
Daniel Daoud
Jessica Mauritzson

Det bästa med laget är att alla kan spela fotboll och passningspelet lär vara på topp, utan tvekan. Petur har haft problem med knät men håller det så blir han riktigt farlig. Men en sak bekymrar mig, Sebastian ska tydligen vara målvakt och det tycker jag är synd, Sebastian är en riktigt bra back i futsal men synd att han ska utnyttja sin erfarenhet på fel sätt som målvakt. Jabbar som är med i laget "Just Do It" avvek i sista minuten från detta lag och joinade istället det andra laget. Judas! säger vi bara i pfooskariot-redaktionen. Men laget värvade i sista minuten anfallstjärnan Daniel från Syrianskalaget  för 1,5 miljoner kr och det är absolut värt det, Daoud kommer att lyfta laget enormt. Och så får vi inte glömma den kroatiske backen Ivan som är helt otrolig med sitt lugn och erfarenhet. Han kommer att styra det mesta i planen och hjälpa laget hamna på den 4e platsen.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

hahaha

2008-11-07 @ 15:42:37
URL: http://druzman.blogg.se/
Postat av: pussgurkornas lagkapten

ingenting om mig???????







och petur off pga prao i gbg, så frej in.

sry.

2008-11-07 @ 16:03:13
Postat av: fezi

du glömde mig din skit, petur ska inte vara med har jag för mig dessutom.

2008-11-07 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0