7. Sweden

7. Sweden
8. Töntarna!
9. The Cows
10. Västanviks Folkhögskola

Laguppställning:
Laith Foad
Veronica Johansson
Malin Moberg
Emelie Larsson
Victor Jannerlid-Söderberg
Magnus Högberg
Moa Gärdenfors.

Jag har ingen aning vem Sweden ska utse till målvakt men magkänslan säger Victor eftersom han har erfarenhet från innebandyn. Blir Victor back så blir det svårt och ta sig förbi honom annars. Emelie Larsson... Jag har så mycket och säga om tjejen men har bara ett ord för tjejen. Farlig. Mycket farlig. Och varje mål av henne innebär ju som sagt 2 för laget. Men en sak som stör mig är irakiern Laith till lagkapten, som döpt laget till Sweden när det borde ha hetat Iraq? Där sjönk laget i mina ögon.
Laget kommer att  leva på sina oavgjorda resultat.

Kommentarer
Postat av: Söt tjejen

rofl

2008-11-06 @ 17:15:47
URL: http://love.blogg.se/
Postat av: :J

sweden har faktiskt ändrat till ett annat namn..

jag är med i denna lag nu, glöm ej mig!! ;)

ändra placeringen :J

2008-11-06 @ 22:45:35
URL: http://headachee.blogg.se/
Postat av: fezi

hahaha skrattade fan när du skrev ang laith lol

2008-11-07 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0