GENOMGÅNG INNAN NATTCUPEN

Detta skriver jag i egenskap av privatperson.

Anmälda lag:
Pussgurkorna
The turkish mafia
Just Do It
Romania
Sweden
The cows
Dachrii
OKEJ!!
Töntarna
Västanvik folkhögskola

Jag kommer att ranka varje lag och gå genom laguppställningen.

10. Västanviks folkhögskola.

Laguppställning:
Maja
Malin E-S
Sandra
Jerry H
Simon
Johan W
Johan
David E

Jag känner tyvärr inte dem flesta i lagupställningen men David Eriksson är en riktigt bra fotbollspelare med anor från Uppsala medan resten i truppen verkar vara från Norrland där man inte kan spela fotboll. David Erikssons skicklighet räcker tyvärr inte i denna nattcup. Därför placerar jag laget som den tionde platsen.

Kommentarer
Postat av: Maddie

mobba aldrig norrlänningarna, just det - du spelar med i ik virtus? var kommer laget ursprungligen ifrån?? :)

2008-11-04 @ 17:17:18
URL: http://enmadeleine.blogg.se/
Postat av: Jojjo

blir kul att läsa vad du skriver om alla lag ;p

2008-11-04 @ 19:27:17
URL: http://heyitsjojjo.blogg.se/
Postat av: Pussgurkornas lagkapten

mhm pussgurkorna var de som anmälde sig först? :D

2008-11-04 @ 22:08:41
Postat av: Sebastian

Jag blivit målvakt så ja gör tabbar!

2008-11-04 @ 22:58:30
URL: http://druzman.blogg.se/
Postat av: McN

David Eriksson... zzz.

2008-11-05 @ 19:50:37
Postat av: fifia

hyff meddela att sweden kommer ändra namnet ;J

2008-11-05 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0