Internetmobbarna

Dessa här verkar vara arga på mig och har trakasserat mig i ett tag nu.

Arg man nr1:
Kommentatorsnamn:
Red
Fullständigt namn: Ivan Patron
Födselsesort: Dalby

Denna förbrytaren nickar under Red som är olyckligtvis också Reinhold Olssons nick.
Sagt mycket illa om rumäner.












Arg man nr 2: 
Kommentatorsnamn: GUS, Gus, gus
Fullständigt namn: Gustav Wikberg
Födelsesort: Nånstans i norrland

Har bland annat sagt att mina filmer på bloggen är gamla och suger.
Problembarnet har också som arg man nr 2 och sagt mycket illa om oss rumäner vilket är väldigt beklagligt.

Fast han verkar vara på bättringsvägen då hans senaste kommentar var för en gångs skull positiv.













Vad ska vi göra med dem tycker ni? Komihåg att tillsammans är vi starka!

Kommentarer
Postat av: Akious

STRAFFA DOM MED NÅGOT?!?! TYP BLACKOUTFILMER?!?!:D:D:D

2008-11-25 @ 21:57:26
Postat av: Gus

love Erdem.

Follin har inte blackoutfilmer, han har bara korta filmrullar tagna från youtube som jag redan sett, GÄSP :)

2008-11-25 @ 23:20:22
Postat av: jossan

hahaha du är kul du :) gus är en gulleplutt för mig :) å han föddes i UMEÅ! :)

2008-11-26 @ 12:49:21
URL: http://enkeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0