DaniDivan

ÐลиιÐιvลи säger:
jag tror att du spelar poker på it.

ÐลиιÐιvลи säger:
sluta med det där din jävel sopa asså!

kthxbye säger:

hahahhaa

ÐลиιÐιvลи säger:
grattis 3000 kr.

ÐลиιÐιvลи säger:
hur blev det egentligen?

kthxbye säger:

syrianer billiga

ÐลиιÐιvลи säger:
de är billiga men mig är du avskyr som sagt men en gång du krossade mig med kåk.. du hade bara tur asså,

kthxbye säger:

HAHA

ÐลиιÐιvลи säger:
du har aldrig krossat mig enda poker med massor pott marker bara under 20-30 kr. du lockade mig bara men du fick bara ca 54 kr men jag tog dig över 260 kr. du kan inte lura mig eller skaffa pott.

kthxbye säger:

HAHAHA

ÐลиιÐιvลи säger:
bara under 30 kr oftast men en gång 54 kr grattis. även du hade bra kort men det hjälpte aldrig.

ÐลиιÐιvลи säger:
jag vill se att du ska krossa mig med massor pott marker.

kthxbye säger:

men käft med dig

ÐลиιÐιvลи säger:
haha

ÐลиιÐιvลи säger:
kanske det är ditt tur sen =)

ÐลиιÐιvลи säger:
du har aldrig krossat mig enda massor pott marker även du hade bra kort. vann första gången 57 kr.

ÐลиιÐιvลи säger:
dör av garv

kthxbye säger:

jag vann 700 kr mot dig med 44

ÐลиιÐιvลи säger:
och tillbaka samma pengar kanske 100 kr till. men du har aldrig krossat mig hela pott och så.

ÐลиιÐιvลи säger:
aldrig någonsin!

kthxbye säger:

KÄFTEN FÖR HELVETE

ÐลиιÐιvลи säger:
men synd att du fick mkt pott pga micke och de andra. det blev så =)

ÐลиιÐιvลи säger:
jag ska vara ärlig att du är duktig mot de andra men mot mig skulle jag aldrig säga att du är så duktig kanske bra. det är mig du har alltid avskytt och klaga på mitt spel.

ÐลиιÐιvลи säger:
du är så söt =)

kthxbye säger:

lol

kthxbye säger:

du har sån jävla tur hela tiden jävla ***

ÐลиιÐιvลи säger:
jag förstår dig hur det känns när du blev arg grund av jag har a4 med sist 4 river.

ÐลиιÐιvลи säger:
man måste ta risk också.

kthxbye säger:

lugnt

ÐลиιÐιvลи säger:
spännande??

kthxbye säger:

mm

kthxbye säger:

du e

ÐลиιÐιvลи säger:
film lr?

ÐลиιÐιvลи säger:
om hade jag inte spelat med dig då hade du varit lugn och skratta som vanligt. men när jag spelade med dig då blev du ofta arg och skrik och klaga på mitt spel.

ÐลиιÐιvลи säger:
jag förstår ingenting

kthxbye säger:

MEN HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETE DIN JÄVLA PRATKVARN!!!!!!!!!!!!!!!

ÐลиιÐιvลи säger:
grund av att du spelar med poker ju. därför gör jag dig bara irreterad.

ÐลиιÐιvลи säger:
ge dig en läxa!



Kommentarer
Postat av: Ekaterina Lobaznyuk

он есть слабоумный!

2008-09-08 @ 03:22:18
Postat av: Den store Akious

Han är skön=)

2008-09-08 @ 15:40:23
Postat av: Sebastian

alltid

2008-09-08 @ 15:54:49
URL: http://druzman.blogg.se/
Postat av: Anonym

loool

2008-09-08 @ 18:52:18
Postat av: malin

skitsnack daoud blablablabla

2008-09-08 @ 20:53:19
URL: http://htp://mm4ln.blogg.se
Postat av: Julia

skönt, dani daoud ju ;)

2008-09-08 @ 23:56:38
URL: http://thethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0