Ivan Patron.

Jag ville jävlas och Ivan Pagtron blev offret. Jag använde en funktion på en sida som gör så att jag kunde skicka email och låtsas att det är från en annan person. Riktigt roligt och farligt, det fick Herr Ivan erfara.

Jag skrev ett mail där han får ett kvitto från en erotikbutik på internet och att sakerna han beställt, dildos och flera olika sexleksaker är nu levererade till hans hem i Dalby. jag var med och såg allt när Ivan fick mailet och hans reaktion var priceless. "Jag har inte beställt det! Vad ska föräldrarna säga?" och sånt där.

Jag höll minen hela tiden. Han var orolig halva skoldagen och när det var lunchdags så fick jag syn på Ivan med våra två mentorer, jag tjuvlyssnade lite och fick se att de skulle polisnamäla det hela. Då tyckte jag att det var dags och ge sig till känna. Reaktionen från de båda två var roliga, de försökte se arga ut men skrattade inombords.

Ja, härliga minnen man har med SP1K då...

Kommentarer
Postat av: litto

HAHAHA minns händelsen. glömmer aldrig ivans reaktion. en av de bästa ever.

2009-08-21 @ 00:15:48
Postat av: robban

fyfan han e så feg. jag skulle skit i polis å var en man som klara sig själv

2009-08-21 @ 03:08:14
Postat av: Anonym

sakner den tiden, tror du att jga vill betala 5000 kr for sexleksaker som jag varken bestallt

2009-08-21 @ 12:02:26
Postat av: Red

haha

2009-08-21 @ 12:17:43
Postat av: glenn

<3

2009-08-21 @ 12:47:55
Postat av: Antonia

Gud, <3

2009-08-21 @ 14:13:42
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0