Summering av sommarlovet



Precis innan sommarlovet. Minns inte att jag tog bilden. På littos 20årfest tror jag.



Ganska sjuk bild efter incidenten med konduktören på väg till Örebro, ska ta upp historien en annan gång.



ÖSK-AIK, matchen slutade 1-1.



Sen var jag i Arboga och sommarjobbade. Där åkte jag gokart med barnen och ledare, jag behöver väl inte säga vem som kom 1a ;) Men iaf, där träffade jag en trogen IFKare Nicklas Carlsson på svensexa där han tvingades bära AIK tröja. En vacker syn tycker jag. Grattis Nicklas!



Hem till Stockholm. AIK-Göteborg, AIK vann såklart matchen. Woohoo.



Jag var på grönan. Bilden togs av Larissa.



Fest i Stockholm. Jag tar en bild.



Jag pratar med Erdem 05.15 på morgonen eller någonting. Efter Elins 18årsfest.



Stjärnregissören Mikael Öhlund. Precis innan vi skulle dra och filma.

Ungefär så har mitt sommarlov sett ut. Hur har ert varit då?

Kommentarer
Postat av: Akious

Du glömde bort fota den modern kyrkan?:) hatar SL-bussar som hoppade över två ggr tid. ^^

2009-08-12 @ 17:29:04
URL: http://akan.blogg.se/
Postat av: Red

haha

2009-08-12 @ 18:06:11
Postat av: test

test

2009-08-13 @ 04:20:23
Postat av: Anonym

varför skriver att det var larissa som tog bilden när du inte vem som tog andra bilder här på bloggen?

2009-09-19 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0