Svar

Nu svarar jag på frågorna, frågor som "Vad tycker du om mig" ignoreras då sånt kan tas på msn.

Av: Erdem A
Känner dig hotad av mig? *host* ja alltid varje dag...

Postat av: Thulin
1. Tror du att det blir något mellan dig och kenza? Dumpade precis henne. Den slynan.
2. Vad ska du göra efter student? Bra fråga, ingen aning.

Postat av: robban

hur mår digge? Han hälsar att han saknar din fina kropp något enormt.

Postat av: zaki
hur många mcd i rumänien? Fler än Sverige iaf.

Postat av: jaki (vem i helvete är det?)
avgudar du någon? Nä inte direkt.

Postat av: dada
planer efter studenten? Se däruppe

Postat av: ferm

1. förutom att lira poker, va gillar du o göra? Helt klart vara med kompisarna, och spela en massa annat spel. Spelar CS och Warcraft3 faktiskt ;) Vilken nerd jag är.
2. sverige eller rumänien? Hmm, beror helt på,vill jag vara i fred så helt klart Rumänien men socialmässigt sett så Sverige. typ.

Postat av: perho

angår poker: tjänar du på det? minus eller plus? Beror på perioder.

Postat av: david gahrn

1-hur många mcd i tyskland? Fler än Sverige.
2-brukar kenza äter mcd? Ja.
3-har du någonsin fått svar från kenza? Ja.

Postat av: eob

1. hur många mcd i Finland? Mindre än Sverige.
2. När åt du sist hos mcd? Onsdags. Blä.
3. Hur gick med din kärlek? Jadu, mumsar vidare.

Postat av: tilla

vilken är din favorit youtubeklipp? Finns en jävla massa. Rena guldgruvan ju.
när ska du lägga upp pokémonimitation klipp på dig? Förhoppningsvis under veckan.

Postat av: abbe

varför är du sötare än mig? För att du är ful.


Postat av: Gus

Hur skulle din liv vara om inte rymde hit från Rumänien? Du skulle ha varit min slav i Rumänien då, din jävla kuksugare.

Postat av: Lotta

när ska du fixa kistaträffen som du lovat 100 gånger nu? Den skulle du ju fixa ;)
 
Postat av: Ida

Sick, alla frågar bara vad du tycker om dem när det finns så MYCKET roligare saker att fråga om ju!! :D

1) Berätta en hemlighet om dig själv som INGEN vet (inte ens din familj!) förutom du!
Att jag är helt jävla störd i huvudet.

2) Vad är det fånigaste du gjort för en tjej nånsin?
Hmm, ingen aning tyvärr

3) vad för ovanor har du? Säg nu inte pokerberoende eller nåt sånt där tråååååk, utan mer om du.... eh.... biter på tånaglarna i smyg eller bajsar ut rosa fluffmoln som luktar rosor istället för vanlig skit? :P
Vet faktiskt inte.

4) Berätta din pinsammaste barndomsminne!
Bajshistorien är det nog, jag skäms så mycket så att jag inte orkar länka inlägget.

5) 5 st favoritbloggar?
1000apor.se
bblue.blogg.se
notimeight.blogg.se
wwwdavidgazzy.blogg.se/
mandadahlgren.blogg.se

Typ.


Kommentarer
Postat av: Akious

Hahaha, du har ej svarat på mina 4 sista frågor, sötnos!

2009-02-15 @ 03:08:27
Postat av: Akious

förresten du har en hemlighet faktiskt! Du har en underbar spyr-talang!

2009-02-15 @ 03:09:17
Postat av: M

shit va många frågar om mcd. Tycker precis som Ida, finns mycket mer spännande frågor. Men du svarar så kasst på såna frågor.

2009-02-15 @ 14:57:19
Postat av: Ida

nej du, jag KRÄVER att du svarar om mina frågor när du kommer tillbaka igen! =D



Och heja, nu känner jag mig hedrad för att store pfooskariot ens LÄSER min blogg, nu vet jag fan att du HAR stulit den där pokemonvideon från bloggen! satans tjuv! :P

2009-02-15 @ 17:20:58
Postat av: jaki

lögnare

2009-02-15 @ 20:01:40
Postat av: Antonia

Nää det var tråkiga frågor och dina svar sög helt enkelt! hahaha

2009-02-15 @ 20:57:57
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic
Postat av: Anonym

ÅH JAG FINNS MED!!!!!!



hihihihihi I must say I love you atm

dino med

2009-02-17 @ 20:13:12
URL: http://mandadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0