Trollkarlens hemligheter.

Laddade ned den nyss och kom på en sak som hände mig som barn.

Det var på fritidshemmet Eken vi skulle visa en show om magi och sånt där skit, jag skulle inte vara med i showen, mest bara scenarbetare i backstage.

Det hela rullade på tills det var dags för ett nummer, men så försvann personen som skulle utföra numret, jag fick hoppa in DIREKT. Jag jobbade ju som en jävla scenarbetare men fick alltså hoppa in och agera någon trollkarl. Jag fick göra det bästa av situationen och tog fram ett kort från kortleken.

Kortet visade jag för alla i publiken och tog kortet bakom mig, sen visade jag kortet igen, fast denna gången visade jag andra sidan av kortet. Vilken magi. Hur kan man göra ett sånt trick? Helt oslagbart. Det är vad man kallar magi.

Men käften för fan, jag var för helvete bara en 11årig scenarbetare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha :D

2009-02-18 @ 22:26:04
Postat av: Anonym

OCH?? du var ju pucko..och även nu fortsatt...

/gahrn

2009-02-18 @ 22:42:16
Postat av: elly

klappar händerna. inte ironi.

2009-02-18 @ 22:42:58
Postat av: Emy

sweet :D

2009-02-18 @ 22:52:50
URL: http://minicuore.blogg.se/
Postat av: ferm

hahah söt =D

2009-02-18 @ 23:02:15
Postat av: Elin Lundström

haha, improvisationen för att vara en 11-åring var rätt så bra tycker jag :)

2009-02-20 @ 13:06:34
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0