tihi

Jag garvade åt denna historia hela natten igår. En sann historia.

Ett gäng kompisar kollade på mature porr (typ 60+ kvinnor som har sex) för skojs skull och sen skulle en kille i gänget dra sig hemåt för att möta sin morsa. Då sa den andra kompisen:

Olle: Ska du hem nu och knulla med din mamma? Haha
Pelle: Vad sa du? Skojar du?
Olle: Öhumm... ja.

Då fick Olle en smäll så att näsan blödde. Är det roligt? Ja, men ännu roligare är att Olle kunde lika gärna ha sagt "Nej" på frågan, han skulle ändå ha fått en smäll.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIN SORTS HUMOR!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Det kommer en nästan kopia av mitt eget historia med mig och piruz.



Piruz skröt i omklädningensrum i msk, idrottshallen...

Han sade jag får aldrig näsblod, jag är stark och mår bra, jag sade aha, slut skryta. Piruz forsatte ändå att skryta. Det blev slagsmål, piruz fick kraftigt näsblod så han slutade att skryta att inte få näsblod :D

2009-10-11 @ 14:34:06
Postat av: David Öhman

MIN HUMOR MED!

2009-10-11 @ 22:48:59
URL: http://dohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0