Alkis

Jag var på den lokala pizzerian isöndags och fick syn på alkisen, han är där i pizzerian dygnet runt, han började  prata med mig trots han visste jag är döv. Jag tänkte att han kanske redan druckit 14 pints. Jag blev irriterad och gjorde en gest "Vad fan vill du din jävla alkis, lugna ner dig nu". Sen gick jag nöjt därifrån och beställde.

Han pratade med mig igen och han menade att jag stod ivägen för storbildskärmen. det var ganska pinsamt fakltiskt trots han är en A-lagare och inte bryr sig. Tur att det var ingen som såg mig. Men nu till huvudfrågan, vad jag beställde? Vesuvio.

Förresten, jag måste få köra den klassiska men ack så uttjatade 1-0. Tragiskt att alla bloggar numera härmar mig, Fy fan. Men iallafall, här kommer den!

Alkis 1-0 Follin


Kommentarer
Postat av: Akious

Härmar jag dig? xD historisk!

2009-09-15 @ 22:49:45
URL: http://akan.blogg.se/
Postat av: pungkrossarn

:D sweeeeeet

2009-09-15 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0