Hejhej

Tycker det har blivit hjärndött på sistone, ingenting skriver någonting vettigt i facebook eller i bloggarna så jag känner att jag vill ta taget i problemet. Därför är bloggen tillbaka, känns ändå att jag tagit ett riktigt uppehåll dvs sex månader. jag har en massa att skriva om och längtar efter era "Vad var det jag sa, ditt pundhuvud."

Sen jag slutade blogga har alla killbloggar gått under jorden förutom en ny uppstickare vid namnet bsr.blogg.se. Vad är det med er? Ni gör mig irriterad. Ni liksom "Herregud Follin har en blogg, jag måste visa jag också kan skriva lika roligt som Follin" när ni bara gör bort er. Dock är jag imponerad av bsr som kör med egen sorts humor.

Det ska bli härligt och se hur blodet kokar inombords på er, i'm thinking of u all som man säger på facebook och bloggarna. så jävla töntigt så att jag mår illa. När vi ändå är igång så, "ERU OMG?????", "omg omg kolla mail det är för rååå" och "kolla sms ffs det är viktigt!!!".

Nu ska jag sova, har en lång helg framför mig. Usch.


Kommentarer
Postat av: abbe

it's time for follin

2010-12-10 @ 08:53:31
Postat av: sofie

omg gilla! ;)

2010-12-10 @ 09:57:58
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: famme

:)

2010-12-10 @ 21:31:03
Postat av: Andy

Äntligen, visste att du skulle comeback någon gång

2010-12-16 @ 00:39:44
Postat av: Dohman

Det är snarare du som gör bort dig, "ett minne blott" men öppnar igen för 5492:e gången :)

2010-12-20 @ 01:50:00
URL: http://dohman.blogg.se/
Postat av: sofia

komedi du!

2010-12-28 @ 22:24:58
URL: http://badlands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0