Ebrow

Jag var hos Sofia och kollade på en film där Sofias gamla klass från Manillaskolan var med. Jag vek mig av skratt när jag såg en liten tjej teckna en sak. Eftersom jag är inte sån som skriver folks namn och pekar ut personen så vi kan kalla denna lilla tjejen för Ebrow. Helt random alltså.

Eleverna skulle teckna en sak i en språkbox (ett rum med film så man kunde filma sig själv) , publiken skulle då titta på videobandet i annat tillfälle och gissa vad för grej Ebrow försöker gestikulera

Ebrow gestikulerar cykel.
Ebrow: rätt!
Ebrow gestikulerar motorcykel eller vad fan det nu är.
Ebrow: fel...... rätt!

Jag förklarar det hela ganska dåligt men Ebrow är tydligen synsk då hon anser sig veta vad publiken skulle gissa rätt eller fel.

Kommentarer
Postat av: ebruw

hahahahaha du har fel :)

2010-02-10 @ 09:18:35
URL: http://ebruuw.blogg.se/
Postat av: fifia

haha så bäst ;)

2010-02-10 @ 09:44:17
Postat av: Gus

Herregud har du börja blogga igen? men lägg av

2010-02-10 @ 16:08:08
Postat av: jam

hahahahahahahahahaha, för bäst!!! :D

2010-02-10 @ 17:01:38
Postat av: Anonym

hahahaha för skön :D

2010-02-13 @ 17:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0