<3 Vistaprint

Köpte en Tshirt därifrån och sne började det komma in mail om att jag kan få några saker gratis. Det vore något tänkte jag men orkade inte klicka vidare. Det kom ytterligare ett mail där jag kunde få något annat gratis igen. Igen. Igen. Igen. Så jag bestämde mig att kopiera rubrikerna på alla mail jag fått. Jag gillar hur de tilltalar mig.

Florian, GRATIS produkter + GRATIS leverans! Förlängt med 1 dag till!?


Få GRATIS leverans på alla produkter i din beställning när du beställer en mugg!?


Florian, exklusiv rea endast för VIP-kunder?


Florian, du är inte galen - allt här är GRATIS! Bara idag!?


Florian, vår personals favoriter till 100 % RABATT!


Exklusivt erbjudande till Florian! Sista chansen!?


GRATIS produkter och GRATIS leverans till Florian! Bara idag!?


Florian, var med på den största festen i Stockholm! Sista chansen!


?Du har blivit utvald att få dessa GRATIS erbjudanden!?


Endast de 500 första kunderna?


Bara idag: vi skojar inte - spara 100 % nu!?


Haha, allting är visst gratis och varje dag är visst "den sista chansen".


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

du har en riktigt bra blogg! :)



lust att följas via bloglovin? :)

2010-07-11 @ 18:20:53
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta chansen?!?!?! ;)

2010-07-11 @ 18:34:07
Postat av: Larven

blev oxå drabbad z... hahahahhahhahh

2010-07-14 @ 04:27:45
URL: http://doubles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0