Jao

Nu är man ute på landet 2-3 timmar från huvudstaden Bukarest och ska vara här i typ 5 dagar skulle jag tro. Imorgon ska vi till Ploiesti och kolla där det finns någon sorts småa vulkaner eller vetefan men det ska nog bli kul och se. Dagen därpå blir det match, Ploeisti , ca 30 min härifrån mot Bucharest, en kompis till pappa som bor i Ploiesti har avrått oss från att kolla matchen då det är en högriskmatch men vafan så länge man sitter i en neutral sektion så ska det gå bra. Förhoppningvis. Under tiden vi är här på landet ska vi också försöka besöka en saltgruva eller vetefan vad det nu heter i närheten, sägs vara en upplevelse.

Härnedan kommer några bilder och jag är alldeles chockad över hur mycket jag har gått upp under resan men ser fram emot att gå tillbaka till mina gamla rutiner dvs börja med gym + innebandy igen och undvika skräpmat + sprit vilket lär inte bli svårt då jag inte bor kvar i Örebro längre. Era jävlar.

1. Samtalar med min moster Vali + hennes kille
2. Letar efter morsan i ett gigantiskt köpcentrum som bla har skridskobana eller vad det nu heter
3. Den.
4. Hundarna som jag pratade om i förra inlägget

Kommentarer
Postat av: madeleine

HAHAHAHA kan inte låta bli att skratta åt hundbilden..



Men ser jag i syne? Har hunden ihåligt ben?

2010-07-23 @ 23:53:35
URL: http://aboutmadeleine.blogg.se/
Postat av: dinbästakompis

de två hundar va så himla söta!

2010-07-24 @ 22:47:08
Postat av: Anonym

Varför hjälpte du inte dem hundarna!? :( dummefan!

2010-12-12 @ 00:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0