Rumänien!

EUDY GA i Lausanne var helt fantatisk, det finns så mycket att berätta men jag tror att det mesta stannar där då jag vaknade upp i parken utanför krogen vid typ 2 tiden och gick hem efter det.

Men hursomhelst så är jag i Rumänien på semester tror jag, hela mitt sommarlov har varit fylld så det känns riktigt bra att få vakna när man vill utan att bli väckt, det var ett tag sen det hände. Har fotat lite och det var tänkt att jag skulle uppdatera varje dag med bilder osv men orkar ej ladda in bilderna så det får vänta. Har en rolig bild där två hundar idkade samlag och sen fastnade med varandra. Jo jag är 100 % seriös, jag visste inte ens själv att det kunde hända sådant. Sen är jag sugen på att se några fotbollsmatcher men har svårt att välja mellan dessa tre matcherna och det sägs att Rapids fans är bland de brutalaste på marknaden så det vore roligt och se deras match.

Astra Ploiesti : Dinamo Bucharest
Rapid Bucharest : Vaslui
Dinamo Bucharest : Olimpia Balti

Btw jag har alltid undrat vart jag fått mitt humoristiska personlighet från (100 kr på att någon kommenterar "Humor? HAHAHA") osv och nu 100 kr på att någon kände sig träffad och väljer då därför inte att kommentera och därmed få sitt ip spårat. Men iallafall så är det från min morbror Doru, hans parodier om hur morsan försökte muta en statsanställd och när morsan fick en gratis dammsugare osvosv är i värlsklass.

Jag har typ bara varit i Sverige i typ 8 dagar totalt i denna månaden och har fått mersmak om livet utanför Europa. I Schweiz träffade jag en massa folk från Europa och insåg att jag kommer att stanna i min utveckling om jag stannar kvar i Sverige resten av livet. Det kommer då därför aldrig ske, jag har fått upp ögonen för Europa/världen och tvekar inte att bosätta mig någonstans i några år om jag får chansen.

Trots all jävla problem i Sverige på sistone så saknar jag ändå Sverige och har alltid det kvar i hjärtat oavsett.


Kommentarer
Postat av: tjissomdova.wordpress.com

Humör? HAHAHA

2010-07-21 @ 23:44:35
Postat av: Follin

Ja hahahahaha "humör?" herregud skäms på dig

2010-07-22 @ 08:49:22
Postat av: Karl-Olov Nordin

Gogo spåra tjissomdovas ip-adress? Har du uppfattat mig korrekt rätt?

2010-07-24 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0