Vilken vecka...

Den nordiska kulturfestivalen pågick hela veckan och man själv har haft fullt upp på dagarna och även på kvällarna, det var en riktigt kul vecka där jag fick träffa nya ansikten från norden. Jag ska helt klart vara med nästa festival i Finland om fyra år, hoppas ni kommer också.

När man väl är back on track kommer nästa resa runt hörnet och denna gången blir det sportfestivalen i Åland (5-10 juli) där norden/baltikum deltar. Det skall spelas innebandy/futsal med mitt älskade lag IK Virtus som vann guldet förra festivalen och ska försvara guldet i futsal + vinna guldet i innebandy.

När jag väl kommer hem ska jag fanimig koppla av innan jag drar igen till Schweiz för EUDY GA (15-18 juli), det är ett årsmöte för ungdomar i Europa så att säga där många ungdomar från Europa deltar, ser verkligen fram emot mötet och träffa nya människor.

Efter det blir det Rumänien  direkt från Schweiz (18 juli-?) där jag bokstavligen talat bara njuta av min sommar, har verkligen saknat Rumänien på riktigt. Där ska jag nog stanna kvar tills jag får nog och köper sista minuten biljett hem till Sverige och börjar jobba den 9 augusti.

Ett ovanligt vuxet inlägg men kände helt enkelt för det då jag tagit studenten och börjar jobba nu. Eller? =)

Kommentarer
Postat av: viking line

sug min kuk snela hest

2010-07-05 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0