Främlingsfientliga människor = WHITE TRASH?

Har haft så mycket och göra med student osv osv men nu är allting över och man är arbetslös nu, uschiamej. Men iallfall nu har jag tid över till blogg + filosofi.

Jag filosoferade lite och kom fram till att främlingsfientliga (nazister/rasister) är WHITE TRASH. Saxat från Wikipedia:

"White trash (engelska vitt skräp) är en starkt nedsättande benämning från USA på ljushyade personer med låg social status. Personer som anklagas för att vara white trash har ofta svag ekonomisk situation, låg utbildningsnivå samt ett ointresse för samhälls- och kulturfrågor."

Har ni någon gång mött en nazist/rasist som är gudomligt läcker och intelligent som kan föra ett samtal på hög nivå osv? Eller kommer från en välbärgad familj? Nej, just det nazister/rasister är ena riktiga VITT SLÖDDER. De är mest sura över att blattar tar deras tjejer. Ge er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

definiera ordet blatte/blattar

2010-06-10 @ 22:31:25
Postat av: follin

invandrare?

2010-06-10 @ 22:33:04
Postat av: pimme

puss

2010-06-10 @ 22:34:12
Postat av: Bella

:)

2010-06-10 @ 23:27:12
Postat av: Caki

Jepp hade en granne som va nasse å hade fest 24/7, första gången man träffa han fråga han va ja heter då sa jag peter å han bjöd in mig på sin fest, hängde på en kort stund såg mig om å folket bara skrek heil å hade sig, blev rädd så ja stack upp hem till mig, efter en vecka eller nått va dom tyvärr tvungna att flytta därifrån, var väl runt 12år då =) så ja, wt e dom allt =)

2010-06-10 @ 23:42:54
Postat av: Anonym

http://www.gp.se/nyheter/debatt/1.249324-rika-i-goteborg-precis-som-vellingeborna



White trash är snarare en definition för folk som liknar slödderpacket som leker gangsters i Ryssland. Nazister kan förknippas med white trash, då det ofta är just de fattiga som måste bo och växa upp med desa utlänningar som skapar fördomar. Rasism har dock inget med nazism och göra, Agda som är högt positionerad på socialtjänsten kan vara lika rasistisk som Bosse som bor i ett slumområde med uppbrända bilar dag ut, dag in utan att visa något.

Slår vad om att du själv skulle kunna klassas som rasist också, ingen är fördomsfri! ;)



Ber annars om ursäkt för detta ganska hopplösa försök att inleda debatt, kände mig bara tvungen. :)

2010-06-14 @ 02:26:34
Postat av: Follin

debatt? Vad finns det att debattera om?

2010-06-14 @ 03:02:22
Postat av: Anonym

Dina obegrundade åsikter möjligtvist

2010-06-14 @ 04:24:12
Postat av: Follin

I min värld är det fakta och då är det inget att debattera om. Kommer du med ett diskussionsunderlag så kan vi debattera, vore nice om du inte var anonym.

2010-06-14 @ 12:24:55
Postat av: emy

Patetiskt inlägg.



Lär dig förstå skillnaden mellan rasism&nazism till och börja med. Men jag antar att ni blattar(invandrare) har något så, fruktansvärt svårt, att få in nån konkret fakta i era hjärnor. Sluta vara så trångsynt.

2010-06-21 @ 00:12:37
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du tog bort mitt inlägg :)

2010-06-21 @ 15:06:36
Postat av: Follin

Driver du? jag har inte raderat något inlägg.



Emy: intresseklubben antecknar i sin rosa dagbok samtidigt som klubben pissar på dig.

2010-06-26 @ 21:32:35
Postat av: Antonia

Word up!

2010-07-15 @ 02:08:26
URL: http://klubbkoll.se/blogg/antoniachic
Postat av: Antonia

Word up!

2010-07-15 @ 02:09:03
URL: http://klubbkoll.se/blogg/antoniachic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0